Geplaatst: 27-08-2016 14:14
beste amters.
ik heb een klant met een 2007 211 sprinter. deze is gechipt ongeveer 2 jaar terug. ( niet via mij )
de auto is recent geweest voor een grote beurt + apk. en de klant gaf toen aan dat hij tijdens het rijden opeens geen vermogen meer had ( dit was al voor de grote beurt). na herstarten was het weg. ik heb er toen een uur mee gereden niets kunnen merken, en nergens geen last van gehad.
hij belt net met de mededeling dat hij het weer heeft gehad. helaas kan hij nu niet direct langskomen, en is als eenmanszaak erg druk en kan zijn bus dus weinig tot niet missen.
met uitlezen krijg ik geen rare foutcodes ( alleen 1 gloeistift )
iemand dit eerder meegemaakt met zn sprinter ?
misschien kan ik dan sneller en gerichter zoeken. omdat ik de bus niet lang op de zaak kan hebben helaas.
Mvg Niels