Geplaatst: 30-11-2009 13:29
Nico wat evt ook een optie om extern buiten de ecu om een spannings regelaar van 5v LM7805 te nemen en deze via 15 via contact en daar je 5 volt behoevende sensoren mee te voeden .
Er zijn er wel in verschillend waarden qua amp, 3A moet voldoende zijn .
Dit kun je bij de ecu doen dat daar ook de benodigde bedrading zit .
DE kosten zijn peanuts eur 1.20 en zo al een keer ecu bespaard .
grt daan