Geplaatst: 11-01-2013 14:30
Hallo Heren,
bij bovenstaande auto gaat om de 2 weken de Mil lamp branden. Foutcode is dan P0300. Ook loopt hij af en toe niet lekker tijdens acceleren, alsof hij op 3 loopt. Kettting bekeken, hiervan staat de spanner 1,3cm uit. Teveel dus en vermoedelijk de oorzaak. Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de ketting? Complete set of is alleen de ketting ook een mogelijkheid?
Uitgelezen met
Snap-on
Foutcodes
P0300