reactie op topic

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

nico01

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 1112

Geplaatst: 24-02-2010 20:21

Hallo Tom,

Hoe komt het dat ik geen reaktie meer kan plaatsen op de topic "additirfniveau te laag" ?

Ipv 'antwoorden' staat er nu 'gesloten?