Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 1112
Geplaatst: 21-09-2009 21:35
Hallo Iwan,
zo, je weet kent dus een site met schema's. Zou dit graag eens van je weten aub.
Waar haal jij je schema's vandaan?
Vriendelijke groeten
Nicolas