Geplaatst: 14-10-2010 12:08
Hallo allen,
Heb hier een Subaru Legacy GT-B Wagon Twin Turbo met EJ20 motor van 2001.
Contactstand 3 schakelt niet in! Dus, geen contact, totaal geen reactie, niets.
Maar, voldoende stroom, remlicht, claxon, en gevaarslichten werken gewoon. Accu ampere en voltage nagemeten, is prima.
Auto heeft geen startonderbreker.
Transpondersleutel doorgemeten en opnieuw aan auto gekoppeld, geen resultaat.
Wat kan dit verder nog zijn?? Lijkt alsof er totaal geen stroom bij contact komt, terwijl alles gecheckt is.