Geplaatst: 23-08-2011 23:30
beste monteurs
ik heb een pajero GDI hier staan met de volgende problemen
auto start moeilijk en valt gelijk weg,maar rookt zwart tijdens starten
compressie gemeten gemiddeld 13,5 bar
injectoren controleerd op lekage,is goed
hoge druk pomp is al door de vorige monteur al verv met een nieuwe
airflow,injector driver,motor computer,igniter heb ik al van een andere auto al probeerd,maar blijft het zelfde
egr heb ik verlopig losgemaakt
wie kan me helpen
Groetn
Uitgelezen met
launchx431
Foutcodes
niet