Geplaatst: 26-08-2011 12:37
Hallo,
Ik heb hier een opel zafira staan waarvan het storingslampje gaat branden na ongeveer 10 km. Dat wisselt. De code die ik lees is: P2075. Volgens mijn gegevens zou dat met de inlaat te maken hebben, ( Intake Manifold Tuning (IMT) Valve Position Sensor/Switch Circuit). Wat is hier nu precies aan de hand. Na het wissen blijft het lampje uit. Warm of koud. Pas na een tijdje rijden gaat het lampje aan. Egr heb ik schoongemaakt, maar was niet echt vuil, (is ook een andere code). Hij loopt verder goed, alleen wil ik wel weten wat hier aan de hand is. Is dit bekent voor iemand.
Vast bedankt.
Uitgelezen met
autoboss
Foutcodes
P2075