Geplaatst: 26-08-2011 13:27
na een paar 100m begint de wagen enorm te roken, erg grijs.
7.000 km geleden olie ververst en nu 3.5 lit bijgevuld, vloeistofpeil normaal.
weet iemand of er bij deze motoren, buiten de klepseals, olieschraapveren en turbo, nog andere dingen zijn die dit olieverbruik kunnen veroorzaken ??
met vriendelijke groet.