Geplaatst: 31-07-2015 21:48
Hallo
ik heb een Polo 1.2 Benzine binnen gekregen met klacht loopt stationair te schudden.
Als je flink gas geeft loopt de auto wel goed .
Bij alle 3 cilinders compressie gemeten en op cilinder 1 was slechts 6 bar compressie .
Ik dacht eerst aan verbrande klep maar dit lijkt het mij niet.
Heb bougie eruit gehaald en zuiger van cilinder 1 in bovenste stand en vol wd40 gespoten en lang in laten trekken.
Heb ook forte in de tank gegooid en gereden maar het probleem blijft hetzelfde.
Ik denk dat de kleppen van deze cilinder vervuild zijn maar hoe krijg ik deze schoon zonder de kop te demonteren ?
Kan iemand mij verder helpen ?
het is een 1.2 benzine 3 cilinder vw polo
Alvast bedankt voor de reacties .