Geplaatst: 19-05-2010 9:52
heb een brommobiel staan met lombardini 502 diesel motor waar de koppaking eruit ligt
( ook dit zijn sleutelklussen voor een monteur !!!! )
met veel pijn en moeite de cilinderkop eraf gehaald ( alles zat vastgerot )
de kap vd distributie heb ik aan 1 kant in moeten zagen omdat de poelie met geen mogelijkheid los is te krijgen
ik weet dat het linkse draad is.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar ik durf de bout niet heet te stoken gezien ik dan zeker de kering beschadigd
en er rijdt een jonge gast in van 16 dus echt mooi ziet hij er ook niet uit !!!!! en afgetrapt is
nu ben ik op zoek naar de aanhaal momenten van de kopbouten
en moet je ze vervangen etc etc
gezien ik nog nooit aan dat spul gewerkt hebt is wat extra info best handig
alvast bedankt
mvg
peter slot
abc auto`s
lienden