Geplaatst: 19-10-2010 11:24
Auto met DSG versnellingsbak. Vanaf wegrijden prima vermogen. Maar wanneer de motor 3000 t/min nadert, vermindert het vermogen, bij vollast. Gaspedaal onderin houdend, en het verminderde vermogen, blijft motor hangen op +/- 3200 t/min, en schakeld de DSG bak ook niet over.
Wanneer gaspedaal iets terug genomen wordt schakeld de DSG bak weer wel over. Maw, wanneer gaspedaal niet vollast, maar 3/4 ingetrapty wordt gaat alles goed.