Geplaatst: 19-10-2010 16:46
-geeft geen foutcodes
als je optrek met de auto bijvoorbeeld in de versnelling voel je dat motor te weinig vermogen afgeeft maar bij 3500 a 4000 toeren opeens wel en als je het gaspedaal intrapt en los laat en weer in trap dan heb je wel gelijk vermogen ook voor de 3500 a 4000 toeren
dit probleem doet zich voor in alle versnellingen
komt iemand dit probleem bekend voor???
bvd
Uitgelezen met
kts bosch
Foutcodes
geen