Geplaatst: 06-09-2016 14:57
Beste kenners,
Na lange rit op hoge snelheid bij van de snelweg afgaan gaat lampje "stop, motormanagement" branden. Op display verschijnt, defect inspuiting.
Uitgelezen, foutcode P0299
Fouten gewist en na een klein stukje rijden, kwam de fout er weer in. Motor loopt in noodloop.
Kees
Uitgelezen met
Texa