Geplaatst: 11-06-2010 19:44
janb:
Dan heb je alle geluk van de wereld gehad,beterschap toegewenst! vr.gr.janb
thanks !!!!!!!!
en nu lekker voetbal kijken
morgen weer een werkdaggie
de kleine klusjes doen en de werkplaats opruimen
gereedschap schoonmaken
en de voorraden met boutjes moertjes etc etc weer aanvullen in de bakjes
misgrijpen hou ik niet zo van