Geplaatst: 14-06-2010 19:50
Beterschap peter.
Zo zie je maar weer ,een ongeluk zit in een klein hoekje , en dat was waarschijnlijk ook de oorzaak van dit ongeval.
Lekkere foto (ik heb net gegeten) , sterkte , en doe het kalm aan , voor je het weet ontsteekt de hele boel en dan ben je veel verder van huis.
Succes