Geplaatst: 07-09-2016 21:52
Wie kan me de oorzaak vertellen van de beschadiging op deze kettingspanner.
Ketting rammelt en slaat tegen het deksel. Spanner met een hamer los moeten tikken.
Olie is keurig op tijd ververst.
Ter info: Betreft een Nissan Qashqai J11 met HRA2DDT motor. Is dezelfde als in de Renault Kadjar.
Als ik zeg dat deze auto 2 jaar oud is en 50000 heeft gelopen geloven jullie me dan???