Geplaatst: 24-12-2009 9:44
Spiegelverstelling werkt niet goed. Na contact aanzetten op stand L of R, hoor je beide servo's draaien. Na loop van tijd gaan ze uit maar bij opnieuw contact aan beginnen ze weer. Schakelaar is vervangen maar probleem is hetzelfde. Als servo's gestopt zijn, is spiegelverstelling niet mogelijk.
Kent iemand dit probleem?