8 reacties
Lid sinds: 20-11-2007
Bijdragen: 7822
Geplaatst: 23-10-2009 19:48
Best wel balen dan.Zit er niet nog iets van coulance op. Ik had van de week een Espace van 2005 met een ESP probleem. Nieuwe ESPunit alles voor coulance. Niet gevraagd is altijd mis.