Geplaatst: 25-05-2012 21:27
Ik heb hier een wagen van een autohandelaar binnen gekregen waarvan de motor defect zou zijn.
Uit mijn diagnose bleek dat de alternator vast zat waardoor de motor niet kon rond draaien nu heb ik de alternator gedemonteerd en er zit daar maar 1 kabel op aangesloten + 30 terwijl er 3 aansluitingen zijn.
Vind ik heel raar nu alternator vervangen door nieuwe , vervolg alternator laadt niet + lampje brandt der moet dus ergens nog een kabeltje zijn die van het lampje komt maar kan die nergens vinden . Iemand schema's dat ik kan zien van waar de voeding moet komen .
Alvast bedankt.
Mvg. Brecht