Geplaatst: 11-08-2015 14:08
Ik heb een NIEUWE 1,9D motor in mijn jumpy gebouwd. Alle andere onderdelen overgezet, netjes op tijd gezet en nu start deze slecht, rookt en nagelt.
De auto geprobeerd uit te lezen bij de Citroen en een onafhankelijke garage maar is niet uit te lezen.
Heeft er iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken? Weet dat het zonder fout codes lastig om te bedenken waar het 'm zou zitten.
De auto loopt wel, maar zoals eerder gezegd erg beroerd. ( nagelen, roken en duurt lang voordat deze aanslaat )
Alvast bedankt voor het meedenken, Rik