Geplaatst: 27-05-2012 12:45
Beste,
distributieriem is over geweest, hierdoor kleppen krom.
de cillinderkop is volledig gereviseerd en afgeperst.
Na montage wil de motor niet aanslaan.
met startpiloot in het inlaatkanaal start hij maar hij blijft niet draaien.
Ik kan geen diagnose uitlezen (computer herkent de wagen niet)
Kan iemand mij wat tips geven voor ik naar de originele dealer ga? kan je het brandstofsysteem ontluchten of makkelijk controleren? moet de gasklep misschien opnieuw ingeleerd of...