Geplaatst: 22-10-2010 17:07
Het betreft hier een 1.4 AUA.
De vriesstop aan de onderkant van de EGR-klep springt er steeds na enkele maanden uit. Eerst bij gebruikte klep vervolgens 2 maal bij nieuwe kleppen. De auto heeft geen foutcodes. Rijd goed trekt goed. Het lijkt als of de uitlaat niet verstopt zit.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt of weet iemand hier de oorzaak van.
Uitgelezen met
KTS570
Foutcodes
geen