Geplaatst: 24-01-2013 8:51
Wij hebben een probleem met de binnenverlichting,deze werkt alleen als de motor loopt en je het portier opent.
De binnenverlichting werkt niet als je met de afstandbediening de auto van slot af doet,en de zijknipperlichten werken dan ook niet.
Wij hebben zekeringen gecontroleerd en de binnen verlichting volgens de beschrijving zoals het in het boek staat geactieveerd,er is een nieuwe binnenverlichtingsunit gemonteerd maar dit maakte geen verschil.
Foutcodes
geen foutcodes