Carman scanner

2 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

foklop

Lid sinds: 20-11-2007

Bijdragen: 7822

Geplaatst: 24-12-2009 20:38

Beste Oldford,

Ooit heb je hier in het forum aangegeven werkzaam geweest te zijn voor Snap-on diagnose.
Ik dacht toen dat je René van Oosten was. Dit bleek echter niet zo te zijn.

Ik gebruik in onze werkplaats oa de X431 van Launch. De laatste tijd vind ik deze scanner zeer slecht presteren. Heel vaak kan de X431 niet communiceren met modules en loopt tijdens het opstarten vast.
De website van René houdt ik sinds het Autokompas diagnose project 2008 in de gaten. Toen heb ik ook de kans gehad om de Carman Lite op een Focus te experimenteren. Voor Ford was ik niet echt onder de indruk, maar heb hem aan het einde van die dag ook nog aan een Kia Sorrento kunnen proberen. Dit was indrukwekkend. Zou jij me kunnen vertellen of de Carman scanner een goed alternatief voor de X431 zou kunnen zijn.

Groet,

Frank