Geplaatst: 03-09-2014 18:13
Hallo, heb hier een Dacia Logan 1400 die niet lekker stationair loopt, en af en toe stil valt.
Als je gas geeft moet je eerst door een zwaar punt heen van de gasklep.
Foutcode,s uitgelezen, geen fout code aanwezig.
Heb het gasklephuis gedemonteerd, gasklep goed schoon gemaakt, met waterproef de randen opgeschuurd en nogmaals schoon gemaakt.
Stationaire stelmotor gedemonteerd en schoon gemaakt, voor zover dit lukt.
Klepspeling gecontroleerd, staan geen kleppen te nauw.
Met rookmachine inlaat gecontroleerd, geen lekkage kunnen vinden.
Viergas meting is goed.
Compressie gemeten, deze is goed.
Bougies vernieuwd.
Wie heeft dit meer gehad?
Uitgelezen met
snap on modis
Foutcodes
geen