Geplaatst: 09-09-2009 22:07
als ik de sleutel in contact steek gaat het codelampje branden en blijft branden.
zet ik er een tweede auto bij met draaide motor met startkabels dan gaat het lampje uit
en dan loopt de fiat ook .
wie o wie kan mijn helpen met dit probleem
er zit een nieuwe accu in plus massakabel gecontroleerd