Geplaatst: 25-01-2013 0:00
probleem:
Elektrische ramen werken niet, zowel de bestuurdersportier niet als de passagiersdeur.
Via parameters in het comfortsysteem kunnen we zien dat alle 3 de schakelaars werken.
via actuatortest kunnen we zowel het linkse als het rechtse-raam open en dicht doen.
Dus de bediening werkt en de elektrische motoren ook.
Wanneer we met de sleutel het bestuurdersportier in de stand open houden gaan de ramen ook niet open...
alle zekeringen gecontroleerd, de afstandsbediening werkt van de centrale vergrendeling, de schakelaars deuren open-toe werken ook.
Ik kan met de testkast niets aanleren van raambediening.
in comfort zat 1 foutcode van verwarming spiegelglas.
Kan ik ervan uitgaan dat de comfortmodule stuk is? of zijn er nog andere dingen te controleren. Of kan hier met een OE computer toch iets aangeleerd worden?
Uitgelezen met
Gutmann megamacs