10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 20-11-2007
Bijdragen: 7822
Geplaatst: 08-01-2010 21:01
Gekke vraag wellicht, maar dient de nwe kaartlezer niet aangemeld/ingelezen te worden? En heeft hij wel het juiste type gemonteerd?