Geplaatst: 05-09-2014 21:28
Beste mensen,
Ben bezig met het inbouwen originele trekhaakkabelboom. Hiervoor moet ik achter de zekeringkast zijn maar ik krijg het bovendeel van het dashboardkastje niet los en de zekeringkast niet naar voren.
Heeft er iemand tips?
Groeten Rene