Geplaatst: 31-08-2011 15:54
ik heb weleens gelezen dat SYNT.olie een ander type (filtermateriaal) vraagt dan "gewone"olie
is hier bij de heren autofielen iets over bekend?
ik kom nl. nogal wat verschillende soorten filters tegen, allemaal geschikt voor b.v. MG zt cdti
maar ook BMW520d (zelfde motor)
interessant om te weten , en misschien op de lange termijn beter voor de motor?