Geplaatst: 30-05-2012 23:16
hh monteurs ,
ik heb hier een mercedes 190 injectie
met het volgende probleem ;
zo nu en dan (wanneer hij er zin in heeft ) blijven er een of meerdere klepstoters "hangen"
tikken dus , zoo gaat t een week goed en dan ...... bingo
olie druk is goed ,, zit een nieuwe koppakking op (voor en na het zelfde probleem )
nokken as vervangen met bij behorende klepstoters cq tuimelaars (occasion )
ook niet geholpen
wie o wie kan mij helpen ???