Geplaatst: 01-09-2011 11:13
motor draait stationair rond egr klep vervangen membramen kapot kat vervangen turbo slaat niet aan alle darmen gecontroleerd doch maakt veel lawaai bij acceratie doef doef doef in de motor en gaat max 100km/h iemand nog zo iets gehad ?BEDANKT OM MIJ TE HELPEN ZOEKEN
Uitgelezen met
vag.com
Foutcodes
geen