Geplaatst: 31-05-2012 12:03
heb een 206 die slaat af als je onder de 2000 toeren komt en de koppeling in trapt.
de software is bij de dealer geupdate en we hebben de stappenmotor vervangen.
dit mag allemaal niet baten.
iemand idee wat dit kan zijn
de regeleenheid heeft geen foutcode
tevens is de co meting prima en heeft geen overmatig zuurstof bij de 4 gas meting
Uitgelezen met
bosch kts
Foutcodes
geen