Geplaatst: 31-05-2012 15:13
Goedendag .
We hebben een Renault Scenic 2 hier staan een 1.9 dci .
Deze is bij ons gebracht met de turbo defect .
Alles is gereinigd en schoongemaakt voordat de nieuwe turbo is gemonteerd .
Nadat we de nieuwe turbo hebben gemonteerd en een tijd hebben proefgereden kreeg de nieuwe turbo bijgeluiden . alles weer opnieuw losgehaald en wat bleek de nieuwe turbo was beschadigd . Ik kreeg als advies oliedruk controleren . Maar de bosch informatie zegt mij 3,5 bar bij 3000 toeren , maar ik meet bij 3000 toeren 5 bar oliedruk .
Weet iemand als dit veel te veel is of als de renault dit mag hebben of als dit de hoofdoorzaak is ???
Dankjewel alvast !!!