Geplaatst: 26-10-2010 11:25
goedendag,
we hebben een saab 9-3 staan waar soms de wisserbladen midden op de voorruit blijven staan, heeft iemand dit al eens eerder gehad, we denken zelf de motor dat die zijn nulstand zoek is..?
alvast bedankt voor de reactie's