Geplaatst: 26-10-2010 18:59
Goede dag,
Kan iemand mij informeren hoe je de afdekplaat bovenkant motor 2.0 TFSI kan demonteren zonder deze te beschadigen. Ik alles geprobeerd, getrokken en getild maar mij lukt het niet. Mogelijk weet iemand een slim handigheidje hiervoor. Bedankt.
Ap