Geplaatst: 15-09-2016 10:36
Motor heeft een nogal fors olie verbruik. Rookt ook blauw bij gasgeven.
Carterventilatie is in orde.
Heeft iemand ervaring met kleprubbers of problemen uit het onderblok bij dit type motor?
Bij de kleprubbers zou het nog van buiten kunnen zonder meteen alles open te maken.
Gemeten
-
Uitgelezen met
-
Foutcodes
-