Geplaatst: 30-10-2010 0:13
hallo, Ik heb een probleem met een peugeot 607. Boven een buitentemperatuur van 8 graden geeft het dashboard na een korte tijd waarschuwingen in het display. Remsysteem defect, abs en de kilometer teller doet het niet. De auto loopt voor de rest prima, hij loopt dan niet in een noodprogramma. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik ben zeer benieuwd.
mvg Dennie