Geplaatst: 11-09-2014 17:46
Collega's,
De Tacuma heeft een lekke koppakking en ik loop tegen het probleem aan dat de kop wel al los op het blok ligt, maar er niet af wil. De auto is voorzien van een Vialle LPI systeem en dat zit in de weg, maar er is van onder de auto bijna niet bij te komen. Van boven gaat ook niet, want het inlaatspruitstuk moet samen met de kop er af en er op.
Wie heeft dit al eens gedaan en heeft nog suggesties.
Rikus
Uitgelezen met
n.v.t.
Foutcodes
n.v.t.