Geplaatst: 06-09-2011 22:08
Deze audi is bij de Dealer geweest ivm een ratelend geluid tijdens de stationaire loop. Met name koud. Geconstateerd door de dealer: Nokkenaskettingspanner. Deze zou vervangen moeten worden én de kanalen voor de oliedruk zouden moeten worden gecontroleerd. Nou zie ik in de H-base dat deze auto is voorzien van een distributieriem. Loopt er dan een ketting in de kop van de ene nokkenas naar de ander? En heeft iemand ervaring met deze klacht, of kan mij vertellen wat ik kan verwachtten? Ik vind het maarvlot, 133000km en dan de boel in de kop al versleten/stuk.
Graag extra info / ervaringen
Bvd