Geplaatst: 01-02-2013 17:18
Goede middag,
ik heb een vraag aan de Bosch ESI gebruikers, wij hebben hier nogal wat oudere auto's in onderhoud, en in het verleden kon je altijd de archief CD's gebruiken om daar nog wat informatie op terug te vinden. In het nieuwe ESI 2.0 zegt hij echter dat je de info terug kan vinden op de microfiche, en heb je geen mogelijkheid meer om de CD/DVD te plaatsen.
Weet iemand hoe dat nu zou moeten werken? Ik heb de vraag ook al bij Nijboer Blijstra neergelegd, maar die wisten daar ook niet direct het antwoord op. De Bosch hotline nam al niet meer op (het was al na 16.00 uur).