2 reacties
Lid sinds: 09-12-2007
Bijdragen: 94
Geplaatst: 07-09-2011 19:25
Hallo ik heb met mijn primera een gebroken distriebutie ketting gehad, weet iemand of dit een specifieke oorzaak heeft of is dit domme pech.