Geplaatst: 08-09-2011 21:04
Ik heb een vraag ik heb een Camper van 2008 met een Renault Master 150 PK ( G9U 2,5l ) onderwagen.
Ik heb al een tijdje dat tijdens het rijden het storingslampje gaat branden (geel) van alles geprobeerd en gecontroleerd.
Uiteindelijk de computer uitgelezen 9 foutcode's alle gewist gaan rijden en het lampje is weer aangegaan tijdens het rijden koppeling ingetrapt contact uit even gewacht en weer gestart.
Als het lampje aangaat valt het vermogen weg en na het contact uit en weer starten is het goed.
Weer de computer uitgelezen staat nu allen code P2263 in uitgelezen met een Bosch ES tronic foutcode omschrijving turbodrukregeling mogelijke oververhitting geregistreed.
Heet iemand een oplossing ze denken aan temperatuurvoeler tussen interkoeler en inlaatspruitstuk probleem met de stekker ???
Alvast bedankt voor het meedenken
Uitgelezen met
Bosch ES (Tronic)
Foutcodes
P2263