Geplaatst: 17-09-2014 13:48
Goedendag,
ik ben bezig met bovengenoemde auto, waarbij het lijkt alsof hij een halve cilinder mist. De motor slaat wat moeilijk aan en loopt daarna niet lekker. Je voelt dit duidelijk indien je in de auto zit, de trillingen resonereren door de hele auto heen.
De volgende zaken zijn gecontroleerd; uitgelezen, geen foutcodes, compressie gemeten, allen tussen de 26 en 28 bar. verstuivers getest, afwijking miniem, zowel opbrengst als retour.kleppendeksel gedemonteerd, niets aan stoters en tuimelaars te zien, drukregelventiel op HD pomp gedemonteerd en o ringen vervangen. egr klep aangestuurd, werkt, egr klep gedemonteerd met koeler en schoongemaakt.
Koppeling verschillende tests mee gedaan, lijkt het ook niet te zijn.
Dit alles mocht niet tot zeer weinig helpen.
Wie herkent dit probleem en stuurt mij in de goede richting?
BVD Thijs
Gemeten
Geen foutcodes