Geplaatst: 09-09-2011 14:05
Beste allemaal.
Ik heb hier een transit staan waarvan de klant zegt dat hij zomaar stil is gevallen en het leek net of dat hij geen brandstof meer had.
Alles nagekenen brandstof aanwezig geen lucht in het systeem brandstof bij de verstuivers,gloeien ook prima geen foutcodes.
maar nog steeds niet aanslaan. Beetje remmen reiniger en gelijk lopen tot het op is en met geen tien paarden aan de gang te krijgen.
Iemand een idee??
Foutcodes
geen