Geplaatst: 14-05-2010 9:44
Een klant van mij heeft een partner,rijdend neergezet en vervolgens niet meer te starten, het voorgloeisysteem en de startonderbreker op de pomp is reeds aangepast zodat de auto gewoon loopt.
eerts heb ik de bsi en de computer achter de accu en de startring vervangen uit een auto die 100%is maar het probleem blijft bestaan.
wie weet raad?