Geplaatst: 10-09-2011 14:34
Bij stationair draaien schudt de motor, loopt wel gewoon op 4 cilinders, geen foutcodes opgeslagen. Ik heb het gasklephuis en de egr klep al gereinigd en opnieuw ingeleerd. Dit hielp niets. Motor ook geflushed en injectie reiniger in inlaat gespoten. Bougies en bobines zijn ook al vervangen. Heeft iemand een idee?