7 reacties
Lid sinds: 10-05-2009
Bijdragen: 16
Geplaatst: 29-04-2010 9:12
de dynamo laad 13,5v.
geeft in het display laadspaning te laag en het dynamolampje brand.
.massa,s en d+ naar de accu al gecontroleert geen weerstand.
spanningsregelaar al vervangen helpt niet.
wie heeft raad?