Geplaatst: 21-09-2014 22:58
Auto is stilgevallen al rijdend.
Kleppendeksel eraf gehaald en er zijn twee tanden afgebroken van de tandwielen van de nokkenassen achteraan waar ze in mekaar draaien.
Kop afgedaan en de kleppen sluiten nog normaal volgens ik kan zien.
Maar op de zuigers kan je zien dat de uitlaatkleppen er tegen gezeten hebben,dus twee per cyl.
Anders valt er mij niks ergs van op. Zou het kunnen dat er behalve de nokkenassen niks stuk is.
Of kunnen de zuigers ,drijfstangen,lagers stuk zijn???
Bedankt